
تا به کی مست شوم ،واله و دیوانه شوم؟! تا به کی چشم شوم، در پی افسانه شوم؟! تا به کی بهر تو باشم عاشقی سوخته جان، بشکنم، بغض شوم، گریه شوم، شانه شوم؟! جشن میلاد تو و بغض من و شادی تو خبرت نیست ز من،همدم گریانه شوم رفته ام تا که بدانی جز منم عاشق نیست آگهم نیستی هر چند که پروانه شوم xa0 پ.ن: شاعر شدیم رفت رفیق :) ...امشب+شبهای قبل :) xa0...
ادامه مطلب